Proč odebírat jídla právě od nás ?
- vaříme českou, ale i zahraniční kuchyni
- vysoká kvalita a pravidelný závoz - 7 dní v týdnu
- denně výběr až ze 3 druhů hlavních jídel a 2 druhů speciálních salátu
- v ceně jídla je zahrnuta polévka, hlavní chod, doprava
- zrušit či změnit objednaná jídla lze ještě v den závozu do 6:30 telefonicky
- objednávky lze dělat telefonicky, e-mailem, online objednávkou nebo v papírové podobě
- 5 rozvozových tras (50 vesnic v okolí)
Co MENU obsahuje ?
- 0,4 l polévky
- 150 g - 200 g masa v syrovém stavu dle druhu jídla
- 180 - 300 g masa s kostí
- 200 g přílohy nebo dle konkrétního druhu (houskový knedlík 6 ks, bramborový knedlík 9 ks)
- sladká jídla 1x týdně, gramáž dle druhu cca 300-450g
- 450g speciální zeleninové a těstovinové saláty
- doplňkové saláty, kompoty, zelenina čerstvá nebo nakládaná
OBJEDNEJTE NA ZKOUŠKU !
Přesvědčte se, že dobře vaříme a jídlo doručíme včas. Objednejte si svoji porci na zkoušku.
Zkušební období je max. na jeden týden. Cena vybraného jídla se hradí dopředu bez nutnosti podpisu smlouvy.
Stačí vyplnit formulář a my se Vám ozveme. Obce mimo naše trasy, pouze po domluvě.
Pro koho vaříme ?
- SOUKROMÁ OSOBA- dovoz až k Vám domů
- DO FIRMY- smlouva s firmou (lze po domluvě ve firmě i jídla vydávat), ale i soukromě závoz pro jednotlivce do zaměstnání
- DO PEČOVATELSKÉHO DOMU- pro obyvatele pečovatelského domu soukromě
V čem se jídlo rozváží?
- JÍDLONOSIČE- zákazník má své jídlonosiče, 2 ks při odběru jednoho jídla. Jídlonosič musí být označen jménem a obcí závozu.
- ZATAVOVACÍ KRABIČKY NEBO MENU BOX- zákazníkovi můžeme jídlo dát do krabiček za příplatek. Miska na polévku s víčkem 10 Kč, krabička zatavovací 10 Kč, celkem 20 Kč za krabičky na jeden oběd.
- TERMOPORT A VÁRNICE- tato kombinace se využívá hlavně u většího odběru jídel do firem nebo při domluvených nepravidelných odběrech.
Co musím dále vědět ?
- Odběratel uzavírá smlouvu s dodavatelem na odběr obědů z důvodů vyúčtování odebraných obědů jednou za měsíc na fakturu.
- Fakturace 1x měsíčně za odebrané obědy
- Na odběr jednoho oběda je zapotřebí mít dva jídlonosiče. Při větším odběru se používají termoporty s gastronádobami - většinou se to týká dovozu do firem.
- Platba faktury - bankovním převodem nebo inkasem. Hotově či stravenkami pouze přímo v restauraci.
- Jídlo je určené k okamžité spotřebě
Cena ?
- Cena MENU - uvedená cena je za kompletní jídlo (polévka + hlavní jídlo)
- Pokud zákazník nechce polévku, z celkové ceny jídla se polévka neodečítá ani nenahrazuje .
Seznam obcí, kde již rozvážíme
Do tučně zvýrazněných obcí rozvážíme i o víkendu
Bítov
Bítovánky
Blanné
Blatnice
Blížkovice Bohušice Boňov
Boskovštejn
Ctidružice
Častohostice
Černín
Dědice
Dešov
Dobrá Voda
Domamil
Grešlové Mýto
Horky
Hornice Horní Újezd
Chvalatice
Jackov
Jakubov
Jaroměřice nad Rokytnou
Jemnice
Jevišovice
Jiřice
Kdousov
Kojatice Kojetice
Komárovice
Kostníky
Krnčice
Korolupy
Láz
Lažínky Lesonice Lesůňky
Lhotice Lipník
Litohoř
Lukov
Martínkov Mastník
Mikálka
Mladoňovice
Moravské Budějovice Myslibořice Nimpšov
Nové Syrovice
Olbramkostel
Pavlice
Police Popovice
Prokopov Příložany
Příštpo
Rácovice Ratibořice
Slavíkovice Stařeč Střítež
Šašovice
Třebelovice Třebíč
Vesce
Vícenice
Vranín
Vranovská Ves Výčapy
Vysočany
Zálesí
Zblovice
Zvěrkovice
Želetava
........ostatní obce na dotaz
Rozvozové trasy, aneb kde všude rozvážíme
Trasa č. 1 - Moravskobudějovicko a okolí
Trasa č. 2 - Jemnicko a okolí
Trasa č. 3 - Znojemsko a okolí
Trasa č. 4 - Třebíčsko a okolí
Trasa č. 5 - Želetavsko a okolí
Nejčastější dotazy našich zákazníků
- JAK SE OBĚDY PLATÍ ?- po uzavření měsíce Vám bude vystavena faktura, kterou si překontrolujete a poté zaplatíte. Platby lze dělat bankovním převodem, inkasem nebo přímo v restauraci zaplatit v hotovosti či stravenkami .
- JAK SE PLATÍ INKASEM ?- v bance si zařídíte inkastní příkaz k našemu bankovnímu účtu a ten nám poté sdělíte společně s Vašim číslem bankovního účtu. My si pak platbu strhneme z Vašeho účtu sami a platby máte bez starostí. Jen si pak zkontrolujete strženou částku s fakturou, kterou od nás dostanete. Číslo našeho bankovního účtu naleznete na smlouvě o odběru obědů nebo na faktuře.
- CO KDYŽ MÁM VE FAKTUŘE UVEDENÝ NESPRÁVNÝ POČET ODEBRANÝCH OBĚDŮ ?- zavoláte k nám do restaurace na tel. 775 704 099, nahlásíte Vaši nesrovnalost, my chybu prověříme a budeme Vás nazpět kontaktovat s řešením.
- CO KDYŽ POTŘEBUJI PŘERUŠIT ODBĚR OBĚDŮ NA DELŠÍ DOBU- stačí zavolat k nám do restaurace na tel. 775 704 099 a nahlásit, že přerušujete odběr obědů např. na 1 měsíc. Pokud budete chtít pokračovat s odběrem obědů, stačí opět zavolat a nahlásit se znovu na obědy. Smlouva zůstává stejná, pokud nebyla dodávka obědů přerušena na 1 rok. Poté by se podepisovala nová smlouva.
- PROČ NEMŮŽU OBĚDY ZAPLATIT V HOTOVOSTI ŘIDIČI ?- tento způsob platby byl zrušen kvůli nesprávné evidenci finanční hotovosti a bezpečnému předání kompetentní osobě, která hotovost může přebírat.
- KDYŽ CHCI ZAČÍT ODEBÍRAT OBĚDY, JAK MÁM POSTUPOVAT ?- kontaktujte nás telefonicky na tel. 775 704 099 nebo osobně v Penzionu Grasel v Nových Syrovicích a my s Vámi domluvíme všechny podrobnosti a odpovíme Vám na Vaše dotazy.
- KOLIK A JAKÝ DRUH JÍDLONOSIČŮ MUSÍM MÍT ?- na každé odebírané jídlo musí být 2 kusy jídlonosičů (do jednoho Vám dáme jídlo a druhý připravíte na výměnu pro jídlo na další den). Jídlonosič by měl být 3-4 patrový, na druhu nezáleží, ale doporučujeme se dívat na kvalitu. Nekvalitní jídlonosič se za chvíli rozbije, nedrží uši a rozbíjí se zavírání, takže je možné, že přenášené jídlo se může z jídlonosiče vysypat.
- KDO UMÝVÁ JÍDLONOSIČ ?- o jídlonosič se stará odběratel jídel. Jídlonosič musí být čistý jak zevnitř, tak z venku. Při zavírání prázdného jídlonosiče pamatujte na to, aby byl vysušený (ideálně ho nechat vyschnout do druhého dne). Pokud zůstane jídlonosič mokrý a uzavře se, tak je cítit zatuchlinou a množí se v něm bakterie, které mohou způsobit zkažení jídla a Vaše zdravotní problémy.
- PLATÍ SE JEŠTĚ DOPRAVA ZA DOVOZ JÍDLA ?- ne, cena je již konečná včetně dopravy a DPH.
- JAKÝM ZPŮSOBEM SI MOHU OBJEDNAT JÍDLO ?- je to snadné. Obědy si můžete objednat online formulářem na našem webu, vyplněním papírového jídelního lístku, emailem nebo telefonicky.
- KDE NAJDU JÍDELNÍ LÍSTEK ?- jídelní lístek rozvážíme pravidelně každou středu v papírové formě (pokud je svátek, tak se rozvoz jídelních lístků posouvá na čtvrtek). Dále jídelní lístek naleztene na našem webu a ti co používají email, tak jim chodí jídelní lístek do emailu.
- VOZÍTE JÍDLA I O VÍKENDU ČI VE SVÁTEK ?- víkendové trasy včetně obcí jsou uvedené na našem webu nebo se můžete informovat telefonicky 775 704 099. Ve svátky většinou jídla rozvážíme, kromě hlavních svátků - Velikonoce, Vánoce, Nový rok. Dny, kdy se nerozváží Vám jsou vždy sděleny dopředu na jídelním lístku.
- CO KDYŽ NEJSEM SPOKOJEN S DOVEZENÝM JÍDLEM ?- pokud vznikl nějaký problém s dovezeným jídlem (např. měl jsem objednané 2 porce a dostal jsem 1 porci nebo jídlo mi bylo zaměněno za jiné, atd.) ihned po zjištění kontaktujte naši restauraci 775 704 099 a my s Vámi problém vyřešíme nebo se domluvíme na dalším postupu např. extra dovoz nedodaného jídla nebo storno daného jídla.
Reference